MÁM ZÁJEM O REVIPU

Zanechte nám Váš kontakt a my Vás budeme informovat o dostupnosti repasovaných terminálů.

Obraťte se na nás i v případě, že si nejste jistí, jestli je pro Vás REVIPA vhodným řešením. Vše Vám velmi rádi podrobněji vysvětlíme a společně zjistíme, jestli by terminál mohl pomáhat i ve Vaší ordinaci.

    FAQ

    Jak celý proces realizace probíhá?



    Na začátku Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na všech detailech (způsob fungování Vaší ambulance a vhodný koncept používání našeho systému, termín samotné realizace, detailní personifikace terminálu, …). Pokud to bude nezbytně nutné, navštívíme Vaši ordinaci a vše zaměříme přímo na místě.

    Nainstalujeme Vám terminál (postaráme se o připojení do el. i datové sítě, terminál nainstalujeme na požadované místo a dále reagujeme dle potřeby s cílem plného fungování systému ve Vaší ambulanci). Systém zprovozníme (propojení terminálu se všemi počítači v ambulanci, na nichž budete chtít se systémem pracovat). Také Vás naučíme, jak REVIPU nejlépe používat, a s čím vším Vám může pomoci. Celý proces běžně trvá zhruba 3 hodiny.

    Během dvou týdnů ji můžete nezávazně otestovat. Poté Vás budeme znovu kontaktovat a zjistíme, jestli vše funguje, jak má, a jaké jsou Vaše dojmy. Pokud budete spokojeni, vyřeší se smlouvy a faktury. V případě, že pro Vás terminál nebude přínosem, domluvíme se a REVIPU odinstalujeme.

    Podmínky

    Souhrnná cena za REVIPU se skládá ze dvou položek. Z ceny za terminál podle vybrané kategorie a ceny za licenci, která se platí jednou ročně.

    Součástí balíčku je kompletní instalace, zaškolení pro používání a údržbu, podpora při potížích (telefon, vzdálená pomoc) a aktualizace systému se zaváděním nových funkcí. Účtována bude navíc pouze doprava podle umístění Vaší ordinace (vždy z Brna, nebo Prahy).

    Garance

    Protože si stojíme za vysokou kvalitou našich terminálů, zaručujeme se za jejich bezproblémovou funkčnost. Podle zvolené kategorie máte 12/18 měsíců záruku, což znamená, že když se cokoliv na terminálu pokazí, bude na naše náklady opraveno.

    Stav terminálu

    Pokud si zvolíte kategorii A+, dostanete za zvýhodněnou cenu terminál, který bude jak po technické, tak vizuální stránce téměř shodný s novým terminálem. Kategorie B je po technické stránce také na úrovni nového zařízení. Na ovládacích prvcích a povrchu zařízení může být patrné přirozené opotřebení (drobné poškrábání plastových nebo nerezových částí odpovídající stáří přístroje). Vždy provádíme repasi systému, která revitalizuje všechny klíčové a nejvíce opotřebované součásti původního systému. Výsledkem je renovovaný terminál v nejvyšší možné kvalitě, jakou použité zařízení může mít.

    Licence systému

    Historicky zavedeno jako “Podpůrné&Rozvojné“ je roční paušální poplatek, který nám umožňuje zajistit pro Vás odbornou a zkušenou podporu, horkou linku, vzdálené řešení problémů i požadavků, vytvářet inovace, distribuovat aktualizace, pracovat společně s Vámi na nových podnětech, a hlavně zajistit kontinuitu a vysoký standard našich služeb, na kterých si od úplného začátku velmi zakládáme.

    Možnosti doplňků a nadstaveb systému?

    Naše systémy umožňují celou řadu rozšíření a doplňků, které ještě více prohlubují možnosti systému a ulehčují Vám každodenní práci s pacienty. Zjistěte více kontaktováním našich techniků, kteří Vám rádi poradí a navrhnou možnosti individuální nadstavby našeho základního řešení.

    Technická podpora a servis

    Naší významnou předností je schopnost rychlého řešení problémů a to jak vzdáleným přístupem, tak i fyzicky přímo ve Vaší ambulanci díky zkušenému týmu našich techniků s dlouholetou praxí. Rovněž záruční i pozáruční servis je nadstandardní svým pokrytím a dostupností všech komponentů, které umíme zajistit a vyměnit formou náhradních dílů. Vše pramení ze skutečnosti, že veškerá naše řešení a systémy si sami vyrábíme na centrální pobočce v Brně. Máme tedy dokonalou znalost procesů a disponujeme veškerými díly všech našich zařízení.