EVIPA mi bude organizovat práci.

Rozhodně tomu tak není. EVIPA neurčuje pacientům žádné pořadí, ani jim nic neslibuje. Vše je v kompetenci sestry, která pacienty volá z čekárny normálním způsobem. Zásadní rozdíl je v tom, že nyní přesně zná pacientův důvod návštěvy, čas příchodu i délku čekání. Neříká již více: “pojďte další“, ale vyzve konkrétního pacienta. Navíc má možnost si pořadí přeskupovat dle svého uvážení (např. na základě důvodu návštěvy) a tím zrychlit průchodnost čekárny.
Organizace je tedy plně ve Vašich rukou, jen pro Vás bude přehlednější, klidnější a daleko příjemnější.

Pacienti to nezvládnou.

Síla je v jednoduchosti. Systém je navržen tak, aby pacient neměl možnost udělat chybu. Stačí vybrat jakýkoli doklad a ten libovolným způsobem použít. Zkušenosti z více než 500 ordinací ukazují, že 97% pacientů je schopno EVIPU použít samostatně, 2% využijí asistenci někoho z čekárny a 1% potřebuje při prvním setkání asistenci personálu. Při vývoji bylo od začátku myšleno i na starší pacienty, pro které i přes obtíže s motorikou, je obsluha naprosto intuitivní. Lékaři i sestry se shodují. Evipa je zcela “Blbuvzdorná“.

Evipa je drahá.

Jedná se především o investici, nikoli o utrácení. Při vývoji EVIPY jsme od začátku cílili na vysokou kvalitu a funkčnost celého systému. Ta zcela přirozeně ovlivňuje i samotnou cenu. O kterém dalším zařízení ve Vaší ambulanci můžete říci, že jej využijete pro všechny pacienty? Našim cílem je poskytnou komplexní službu a špičkový produkt. Záleží jen na Vás, nakolik si ceníte svého času a jaká je cena za klid, který je klíčem k příjemné a kvalitní práci.

Sestřička to zvládá a pacienty zná.

Samozřejmě, že to Vaše sestřička zvládá, jinak by u Vás nepracovala. Pacienty pochopitelně taky zná, někteří se ukáží i dvakrát do týdne. Obecně jsou však sestřičky pod neustálým tlakem právě ze strany pacientů. Evipa, jako jejich pravá ruka, je schopna s tímto náporem pomoci. Notorické klepání, které sestřičku vyrušuje a nutí ji všeho nechat a jít ke dveřím. Zjišťování proč, kdy a v jakém pořadí pacient přišel? Přišla paní Nováková sama, nebo i s manželem? To vše Evipa zjistí ihned po příchodu pacienta a než se stihne posadit, víte to i Vy. Přehledně, přímo na svém počítači, bez vyrušování, bez klepání, bez hádek a zbytečného vysvětlování a diskusí. Evipa je jako šperk na krásné ženě. Žena je stále půvabná, ale přeci jen krásnější. Sestřička to pořád zvládá, jen s větší elegancí, přehledem a klidem.

Mám rád lidský kontakt a technologie ho zhoršují.

Ani my nejsme nezřízeně zapálení fandové do elektroniky. Snažíme se ji jen používat tam, kde lidskou činnost vhodně doplňuje. EVIPA je přesně tím příkladem. Ke všem se chová stejně, nedělá rozdíly a o všechny se postará. Tím navodí pocit příjemného a okamžitého přijetí v čekárně a Vám poskytne základ pro následnou personifikovanou komunikaci. Což drtivá většina pacientů skutečně ocení.

Tady by to nevydrželo, tady to ukradnou.

I v oblastech s vyšší kriminalitou EVIPY fungují v otevřených poliklinikách. Od začátku je myšleno na zabezpečení pomocí systému zámků. Za dobu provozu 500 EVIP došlo pouze k jednomu pokusu o poškození. V případě zájmu lze sjednat na Evipu pojistku pro případ vandalismu a odcizení.

A na závěr to nejdůležitější: Evipu si můžete nezávazně vyzkoušet a na vlastní kůži zjistit, jestli Vám Vaši práci usnadňuje, či nikoli.

Čas na důkaz místo slibů.
OTESTUJTE EVIPU NA 14 DNÍ ZDARMA